Yeni normalleşme sürecinde siz araştırma görevlilerimizin işlemlerinin hızlı ve verimli bir şekilde sürdürülebilmesi için pandemi sürecinde uyguladığımız randevulu sistemimiz devam edecektir. Bu durumda “Seyahat ödemesi bildirim formu” teslim etmek isteyen araştırma görevlilerimiz seyahat sekmemizde belirtilen yönerge doğrultusunda evraklarını hazırlayacaklar ; ön kontrol için oyp@ankara.edu.tr adresine göndereceklerdir. İncelenen evrak hatasız ve eksiksiz ise ıslak imzalı olan evrak teslim edilecektir. Teslim etme günü ve saati araştırma görevlisi ve öyp çalışanı ile birlikte kararlaştırılacaktır..
İlişik kesme belgesi almak isteyen araştırma görevlilerimiz ise üzerlerinde taşınır malzeme bulunmadığını gösteren belgesini e-posta ile bize ulaştırmalı ve hangi gün, hangi saatte ilişik kesmek için gelebileceğini belirtmelidir..
Sağlıklı günler dileriz…